هرروز به یاد حضرت(ع)

هرروز به یاد حضرت(ع)

1. خواندن دعای عهد هرروز صبح:
از حضرت صادق منقول است :" هر کس چهل صبح، دعای عهد بخواند ، از یاوران قائم ما باشد. و اگر پیش از ظهور آ ن حضر ت بمیرد خداوند او را از قبر بیرون می آورد ( تا در عالم رجعت) در خدمت آن حضرت باشد ."
چه خوب است که هر روز صبح، بعد از نماز صبح ، به این  سفا رش امام صادق (ع) عمل کنیم  و دعای عهد را بخوانیم و روز خود را با یاد و نام امام زمان و دعا برای ان حضرت شروع کنیم، که چنین  روزی  که  با یاد امام زمان و با دعا برای ایشان آغاز شود روزی پر از خیر و برکت خواهد بود. ان شاء الله

2. صلوات برای حضرت (ع):
پیشنهاد دوم ، این ا ست  که علا وه بر خوا ند ن دعای عهد در هر صبح، برای سلامتی و تعجیل در فرج حضرت نیزحد ا قل 100 مرتبه  صلوات کامله به این صورت بفرستسد : اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ، که این کار برکات زیادی دارد من جمله:
الف. در روایا ت وارد شده :" هر کس بین الطلو عین ( از نماز صبح تا طلوع آفتاب 100 مرتبه بر محمد و آل محمد صلوات بفرستد ، خداوند او را از آتش دوزخ حفظ می کند."
ب. صلوات زیاد فرستا د ن  د ر روایات وارد شده که پرونده اعمال نیک انسان را سنگین می کند و کسی که هر روز 100 مرتبه حد ا قل ،  برای امام زمان صلوات بفرستد حسناتش افزایش می یابد و خود این عمل باعث خشنودی حضرت ولی عصر(ع) از انسان می شود.
ج. صلوات یک نوع دعا است  که در روایات از صلوات به عنوان دعای مستجاب نام برده شده است .
هر کس هر روز برای امام زمان صلوات بفرستد ، در اصل در هر روز برای امام زمان (ع) دعا کرده است.
و هرکس هرروز 100 مرتبه برای امام زمان دعا کند یقینا امام زمان (ع) نیز عنایات خاص و ویژه اش را شامل چنین انسانی خواهد کرد.
د. ا ین  عمل  با عث می شود ، ما در هر روزولو به چند دقیقه هم که شده ، به یاد امام زمان باشیم ، همان آقایی که همه لحظا ت به یاد ما شیعیان است .

3. صدقه دادن:
یکی دیگر از کا رهایی  که  با عث  می  شو د ، ا نسا نی به یاد حضرت باشد ، صدقه دادن برای آن حضرت(ع) است.
صد قه  دادن در هر زمانی برای حفظ وجود مبارک امام  زما ن . چو ن  هیچ  شخصی  عزیز تر و گرامی تر از آن سرور نیست.



|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
نویسنده : سید محمد حسین هاشمی زاده
تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: